Post by resstenreitigab on Feb 28, 2022 22:28:46 GMT 10
------------------------------------------
▶▶▶▶ celle ekspansion krige ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ celle ekspansion krige IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mange ædelstene ▞▞▞
▞▞▞ celle ekspansion krige 2022 version ▞▞▞
At skulle se så mange tilføjelser til fremskridt er bare mere end dumt
Fantastisk koncept, dårligt gameplay efter min smag, dog fremragende udfordring. Altså en slags blandede følelser. Ikke at jeg viger tilbage for en udfordring, jeg elsker udfordrende spil, men dette spil faldt bare ikke i min smag.
Fantastisk spil :3 det er præcis, hvad jeg vil have i s tidsspilder, det har strategi, det er sjovt og det er unikt. Annoncerne er helt fine, da de kun varer et par sekunder hver runde. Jeg vurderer knap et spil 5 stjernet, men jeg må give dem kredit her, de fleste mobilspil sender bare lange annoncer efter dig med korte niveauer. Respekt til holdet, der lavede og styrede spillet!
Nogle etaper er ekstremt hårde, det føles som om du har brug for power-ups for at slå det, og andre etaper er ekstremt nemme. Når jeg kommer til de sværere, bliver jeg ekstremt frustreret, fordi jeg prøver alle situationer, og intet virker, og så kommer jeg med rent held igennem, fordi computeren gjorde noget anderledes.
Dette spil startede fantastisk, men når først du kommer højere i niveauer, betaler det sig at vinde, og selvom du bruger annoncen til at fortsætte, fortsætter det ikke engang, dette spil forsøger at få penge fra folk, der prøver at slå et niveau
Godt spil. Desværre vil du ramme en murstensvæg - der er stadier, der kun kan passeres ved hjælp af genstande. Så enten find en måde at få/købe nævnte varer, ellers er det tid til at afinstallere og gå videre til næste spil.
Meget dårlige annoncer ... mange af dem
Jeg havde det forfærdeligt med at spille dette spil. Jeg troede, det er et af de fede spil der er. Men nej, det viser sig at være et dumt kausalt kedeligt spil, at ppl bliver trætte af dem efter 1 minut. Download ikke... f fred"/
Війни розширення клітин Стратегії lewy
rakkude laienemise sõjad Strateegia cxbx
Spillet er virkelig rart at spille, men af en eller anden grund passer spillet af med alle mine mønter en gang imellem. Plus, spillet er aldrig konsekvent med hensyn til mekanik. Så længe du kan klare det, er det lidt sjovt
Godt spil, men jeg er på niveau 3701, og hvis jeg vil spille niveau 25 igen, eller et hvilket som helst andet niveau, så skal jeg blive ved med at rulle hele vejen ned. Dette tager evigheder, når du er på højt niveau. Løs dette. Den nye opdatering forklarer heller ikke, hvad "Hot Time" er. Hvad er det? Hvad gør den?
Efter omkring 30 niveauer er det stort set en løn at spille spil, ingen strategi vil få dig igennem et niveau. Den eneste måde at komme videre på er at bruge powerups, som koster penge. Jeg ville ønske, de ville stoppe med at annoncere for spil som gratis, når de virkelig ikke er det.
Var et sjovt lille puslespil, indtil du kommer til niveau 25, og det er bogstaveligt talt umuligt at vinde uden at bruge power-ups. Og spillet forsøger at "hjælpsomt" fortælle dig en strategi, bortset fra at strategien ikke virker, fordi du ikke har tid nok. Afinstalleret.
Det er bogstaveligt talt et af de bedste spil på Google Play! Giv det et skud.
Jeg er på niveau 135 indtil videre, og jeg har aldrig haft brug for en powerup. Indtil videre er det sjovt, men den samme strategi virker på alle stadier. Bare form en ring af tre eller flere celler, så de heler hinanden og sørg for, at hver celle bruger alle sine mulige forbindelser. Du vil hurtigt nå et punkt, hvor hver celle i ringen er max niveau, urørlig på grund af fælles helbredelse og ødelæggende kraftfuld fra at videregive skade. Den eneste risiko indtil videre er, hvis AI'en er heldig nok til ved et uheld at forsøge at stoppe dig...
Et godt spil, men jeg håber, at du en dag vil tilføje online-tilstand
Сlever spil, 99% lvl kan bestå uden snyd, resten en % er for ubalanceret og skulle placeres i very *friendly* personningen af listen.
Hvis dette spil var i stand til i det mindste at bestå hvert niveau uden at bruge penge, og at få 3 stjerner kan kræve forbrugsvarer, så ville det være okay, men det, der virkelig sker, er nogle niveauer, hvor oddsene er stablet så meget mod dig, at du ikke engang kan komme igennem, eller endnu værre snyder AI'en åbenlyst ved at udtage øjeblikkelig indfangning af neutrale ting, når den også skulle have taget dem et par omgange. Støt ikke denne dev ved at bruge på guld, det er slet ikke det værd.
Cell Expansion Wars حکمت عملی zlaj
Du spiller et stykke tid, kreativt og sjovt spil. Så overtager annoncer din gameplay-skærm, hvilket gør den uspillelig. Betal for det eller spil ikke mere end et par dage
Kun 3 stjerner på grund af at skulle afinstallere og geninstallere 3 gange for rent faktisk at få niveaumenuen til at fungere, plus det er ikke gemt nogen fremskridt, hver gang jeg genstartede, begge gange kom til at lide niveau 30 og niveaumenuen var bare brudt, kunne ikke spille nogen niveauer. Plus, så snart du indlæser spillet, vises der en pop op, der vil have dig til at spille andre spil.
Fantastisk gåtur ned ad nostalgibanen, men efter et vist punkt bliver du tvunget til at tilføje efter hvert sangleje, hvilket bliver irriterende, da niveauerne ikke er for svære og kan slås inden for et minut.
Lille skærm bare så du altid kan have annoncer i gang
Jeg ville give det 5 stjerner, men dette er en RIP off (ikke stødende, undskyld hvis du tager det alvorligt) af Tentacle Wars. Det har de samme kontroller, men har en anden gameplay-stil og sådan. Alt i alt er dette et godt spil.
Et simpelt og strategisk åndssvagt spil, når du har tid til at dræbe, hvilket er godt, men du tjener ikke mønter, når du passerer et niveau. Den eneste måde at tjene mønter på er minispillet, som tager mere tid end at se en 15-30 sekunders video for at få 30 mønter. Og minispillene har en tendens til at genbruge det samme underlige bræt i stedet for at bruge andre brætter.
En god præmis, men problemer. For at komme forbi niveau 116 SKAL du bruge power-ups. Dette viser manglende balance eller forventede spillerfærdigheder. Minispil ender som et tab, hvis du mister alle stjernerne. Men du kan vinde hver eneste celle perfekt, men stadig på en eller anden måde miste stjerner - stjernescoringssystemet er ikke forklaret NOGENSTED. Videoannoncer er de værste. Slip dem. Der er intet som at lege stille ved siden af din sovende kone og have en bragende høj annonce, der pludselig overrasker hende - det dræber sexlivet.
Alle anmeldelser, der siger "umuligt uden at betale" ved bare ikke, hvordan man spiller. Jeg er allerede i lv100 med 3 stjerner tog mig 2 dage, jeg brugte ikke en krone, ikke engang brugt de kræfter, du starter med, men det er stadig en kopi af fangarme af mindre kvalitet krige, men da jeg allerede er færdig med det, er en 300 nye leves velkomne
Nogle få niveauer har bestemt brug for power-ups, nogle har brug for power-ups for at få 3-stjernet rating. Højere niveauer betyder ikke altid, at de bliver sværere. Ofte er det svært at skære cellelinjer, fordi de er så små og så tæt på hinanden. Power-up'erne er dyrere end Apple-produkter. Køb aldrig nogen af dem.
Interessant
Billig kopi af et eksisterende spil. Tentacle Wars har eksisteret i årevis, og dette er ligefrem en klon af det. Det er ikke engang en god klon. Kører lidt langsomt og ser ud til, at aktiverne blev designet på omkring 3 minutter hver. Slettet og downloadet spillet, det er kopieret fra.
Enten end at dette spil er en kopi af fangarmekrige, prøvede jeg det, men fandt ud af, at spillet var virkelig langsomt, selv i reaktionstiderne med klipning og fangarme i bevægelse... Jeg har let slået over 1 million niveauer i det andet spil med for meget erfaring .... hvis du vil kopiere et spil ... gør det i det mindste rigtigt ... selv introniveauerne er de samme ...
Højt koncept er fantastisk, det visuelle er fint. MEN telefonen bliver latterligt varm og batteriet drænes, de fleste niveauer er meget gentagne, og for nylig har jeg fået en DQ-annonce, som jeg bogstaveligt talt ikke kan komme ud af. Ikke ved at klikke på x-knappen, ikke ved at klikke på min telefons tilbage-knap. Det bliver bare på annoncen til stadighed. Eneste løsning er at genstarte spillet. I det mindste var annoncer for det meste upåtrængende. Stadig. Ikke anbefale. Det vil smelte din telefon og være spild af din tid.
Jeg er en kender af den slags strategispil. Og denne stinker. Den er formateret som candy crush eller et andet børnevenligt spil.Jeg spillede kun gennem nogle få niveauer, men mekanikken er lidt langsom og halter bagefter dine faktiske bevægelser. Det er ikke godt. Der er ingen gameplay eller strategi. For simpelt.
virker som et fedt spil, dog er der ingen "farveblind" indstilling. Jeg er rød/grøn farveblind, og det var i det mindste frustrerende at finde ud af, hvilke celler der var mine eller fjende. Jeg ville gerne spille denne, men det blev mere hovedpine end noget andet.
Går ned
Ikke en stor fan af base capture-spil. Der er nogle tvungne annoncer, som normalt kan springes ud af, hvis du ikke ønsker at se dem. Det er et anstændigt strategispil, der får dig til at tænke på senere niveauer. Ikke en dårlig en at hente, hvis du kan lide denne type spil.
Det er et godt spil tbh. Men der var visse niveauer, hvor du, når du når frem, ved, at du ikke kan gå videre. For mig personligt er det niveau 513. Jeg er nået langt i dette spil, og jeg kan ikke komme videre på det niveau. Så bragte I en anden del frem til det spil, som var dyr i naturen. Det var ren lykke. Men det er også gået hen og blevet umuligt at krydse over. Bare gør niveauerne i det mindste lidt mulige at krydse, så personens interesse forbliver i det spil. Resten er guld.
Cooking Madness - A Chef's Restaurant Games Arkade oqs
Kan disse mobilspil STFU MED "HÅRDERERE END DIN TÆNKER" FOR AT BYGGE OG BLIVE ORIGINAL FOR EN GANG
Godt overordnet spil, ret vanedannende, men en smule gentaget efter et par dage. Det ville være godt, hvis det havde en multiplayer-mulighed med venner.
Fint lille spil.
Spillet var anstændigt indtil den seneste opdatering. Når du nu går for at klippe "snoren" eller "strengen" eller hvad som helst, tror spillet, at du klikkede på cellen. Det betyder, at uanset hvad din angrebsstyrke var før, den er nu blevet nervøs. Og i betragtning af, at ikke alle niveauer kan slås uden at bruge kræfter, føltes det som et lavt slag, men det er nok bare på forglemmelse. Håber, at denne mekaniker bliver fortrydet. Udover det har jeg ingen problemer med spillet. Fantastisk tidsspilder.
Sjov for omkring de første 600 niveauer, når det bliver umuligt at vinde uden genstande eller en gennemgang. Niveauer er lidt gentagne (de fleste er hårdere versioner af tidligere niveauer), men gameplay er sjovt. Hvis du er villig til at finde sig i annoncerne mellem hver. Enkelt. Niveau. Disse annoncer holder spillet fra de 4 stjerner, det fortjener.
Jeg elsker denne app, det gør jeg virkelig, og jeg plejede at have den med 5 stjerner, men i løbet af den sidste måned eller deromkring har bannerannoncerne taget halvdelen af skærmen, og jeg kan ikke spille, se eller endda sætte spillet på pause! Spillet er fuldstændig uspilleligt som dette. Jeg elsker denne app, spiller den hele tiden og har ikke noget imod annoncerne mellem spil, men det er bare for meget
ratovi za proširenje stanica Strateške igre lhvy
Er sjovt indtil omkring lvl 400/500, når hvert andet niveau har brug for en cheat for at du kan vinde den, dem du skal betale/se annoncer for at få penge til at købe. Og du kan fange nogle vanvittige streaks på 6 niveauer i træk, der er uovervindelige uden snyderne. Det bliver rigtig kedeligt bagefter.
Spillet er ikke noget særligt, bare super simpelt og sjovt, indtil niveau 34, når du rammer det niveau, tvinger de dig til at bruge genstande, og hvis du ikke har nogen, kan du bare ikke fuldføre niveauet, medmindre du bruger 5$ på at tvinge dig til at købe genstande. hvilket er dumt, intet spil bør tvinge dig til at købe varer, bare så du kan spille spillet. Tilføjer også konstant. Jeg anbefaler ikke dette til nogen. Lige nu har jeg sagt op XD
Paywall stamper til hårdt omkring lvl 75
Jeg spillede 100 baner, og det er stadig lige så sjovt som begyndelsen. Selvom det bare er det samme igen og igen.
Gameplayet er sjovt, det er udfordrende uden at du behøver at købe noget. Annoncerne er slet ikke påtrængende, de fleste kan skubbes med det samme, hvilket er min yndlingsdel. Der er en dum mængde af niveauer, jeg er på 791 og de fleste har været unikke.
Jeg har brug for en mulighed for automatisk at slå annoncerne fra, før de starter. Det afbryder min musik. Hvert niveau over 500 er også som at trække tænder. Jeg skal være hurtig og heldig eller betale penge for varer, der passerer dem. Sjovt, men fokuseret alt for meget på at tjene penge til at have nogen form for varig nydelse.
Umuligt at slå trin 38 uden powerups, som du ser annoncer for at få. Edit: Jeg indså hurtigt, at trin 38 ikke var umuligt, men alligevel er det faktum, at du skal se annoncer for at få powerups stadig dårligt, og selv de 30 daglige mønter er ikke nok, det er ikke sådan, at jeg skal spille dette spil 10 dage i træk er det?