Post by resstenreitigab on Feb 28, 2022 22:10:45 GMT 10
------------------------------------------
▶▶▶▶ State of Survival: The Joker Collaboration ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ State of Survival: The Joker Collaboration IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder øger primogems ▞▞▞
▞▞▞ State of Survival: The Joker Collaboration 2022 version ▞▞▞
Det er et mobilspil, de mærker sig selv som f2p, men det er klart p2p, hvis du bare vil konkurrere anstændigt. For p2p-spillere at få maxet alt. Bare rolig, du har brugt mere end 20.000 nu, og når du kommer dertil, tilføjer de bare nye varer, så du kan bruge mere. Så hvis du vil spille sådan et spil, skal du være klar til at betale for at konkurrere, medmindre du er villig til at blive nulstillet på en KE-begivenhed, hvis du glemmer at skærme. Efter et stykke tid er det den samme tragiske uge ind og ud, aldrig noget nyt, bare at bruge på at være på toppen.
Endnu en gang stoppede spillet, mens det spillede, og ville ikke indlæses længere. Reparer det venligst. Hver gang det samme problem på Android...
Jeg troede, at dette spil ville være anderledes, men opgaverne er fuldstændig umulige, medmindre du bruger et væld af penge, jeg er på måned 2 og har næsten 400 investeret, og det bliver bare sværere og dyrere. Jeg anbefaler overhovedet ikke dette spil. Falder fra 3* til 1*, fordi det er ligesom alle andre lønninger at spille spil derude. Min alliance har 68 aktive, flere end de fleste alliancer....
Fint spil, men er ikke helt inde i det endnu. Også
State of Survival: The Joker Collaboration Strategi ysp
Det er et sjovt spil. Umuligt at følge med konkurrencen, medmindre du er rig. Har brug for mere opmærksomhed til afslappede/gratis at spille, spillere. Dette spil ville være fantastisk, hvis jeg ikke blev tvunget til at bruge absurde beløb for at konkurrere med mennesker.
Det, de viser i reklamen, er ikke, hvordan det spilles. I hvert fald ikke i begyndelsen, måske senere. Det er en tidsforbruger, hvor du skal logge ind flere gange om dagen, hver dag, for at opgradere din base. Jeg håbede bare på noget åndssvagt zombie-skydning, men hvis du kan lide dagligdagen, kan det være sjovt.
Ekstremt betale for at spille venligt. Hvis du er fri til at spille, kan du forvente skuffelse og eventuel udmattelse af dette spil. Den eneste grund til, at jeg ikke holder op, er på grund af de mennesker, jeg spiller med. Jeg bliver ikke for selve spillet.
When the zombie apocalypse approaches, what kind of Walking Dead survivor are you? Find out in the NEW & UPDATED official zombie survival RPG,
Spillet er intet som tilføjelsen.
Fantastisk spil, kan ikke sige meget mere. Rediger, support bad mig om flere stjerner. Jeg sagde fantastisk spil, ikke fantastisk. Hvis du tilføjer opdateringer, tilføjer jeg stjerner
Hej, jeg har lige købt hero daily gearet, allerede vellykket for IDR 27000, men jeg modtog ikke den vare, jeg købte. Løs venligst dette problem med det samme, jeg venter på dit svar
Jeg graver det indtil videre. Jeg er sikker på, at jeg dog bliver nødt til at opdatere, det ser ud til, at alle spil i disse dage har fejl... helt ærligt vil jeg ikke engang lyve... bare her for point ✌
Det tog 2 uger for helpdesk at få 2 mig 2 til at hjælpe mig. Så kunne jeg ikke bevise, at kontoen var min, fordi jeg ikke køber noget til mine konti. Jeg fik min konto tilbage, men ikke via helpdesk. Spillet er sjovt, og jeg nyder stadig spillet. Men fejlene er en trussel.
Ret sjovt men forvent at mislykkes de fleste begivenheder, hvis du ikke betaler. At få Daryl har været en blast, og spillet er blevet bedre til at give spillere mulighed for at komme sig efter raids. Det er også umuligt at kæmpe mod Fiends solo, og det er noget, der skal rettes for folk, der holder skæve timer. Joker-begivenheden skal forbedres, der er mange dage tilbage, men alle de begivenheder, der kan give dig Joker-fragmenter, er alle udspillet og har stadig ikke Jokeren på grund af mangel på fragmenter.
Fedt spil med mange muligheder bare lidt træls, at det kommer til at tage så lang tid at upgradere.... Som alle andre lignende spil
Robbery Bob - King of Sneak Jangovar hgrr
Sjovt strategispil..... I starten... varer det kun indtil du når niveau 30 HQ, derefter er det et kedeligt spil. Efter HQ niveau 30, har du brug for enorme mængder penge for at konkurrere. Ingen chance for Free to Play (F2P) til at kæmpe, medmindre nogle rige mennesker bakker op om F2P-spillere. For P2W-spillere er nøglefaktoren for at vinde dette spil køb alle skins, så er du allerede 80% ved at blive krigsgud. Beklager, jeg er nødt til at opdatere min anmeldelse efter at have spillet dette spil i 1 år.
PROCESS-SYSTEMS-ENTERPRI | Business Wire - Via Ritzau
Det nye opdaterede spillet har ødelagt det
Så meget løn for at vinde..
全面屍控 策略 lga
Indtil videre er dette det eneste spil, jeg virkelig kan nyde😍 enkelt, men meget underholdende spil, men jeg håber, at de sætter en ringetone i deres notifikationssystem for at hjælpe med at advare spillerne
Kunne være bedre! Behov!! +Flere daglige opgaver +Flere ting fra alt, alle aspekter! +Mere udholdenhed +Speed Up timer (x4 eller x5) når du laver Explorer +Mere af alt!
Spillet er generelt ok. Kundeservice er dog dårlig og hjælper dig ikke på trods af skærmbilleder eller feedback, du giver. De lytter kun til de betalende spillere. Umuligt at holde trit med nogen andre, og mange begivenheder er rettet mod at være den stærkeste i staten, så det er unødvendigt at sige, at staterne dør ekstremt hurtigt. Derfor laver de statsfusioner nu for at prøve at beholde spillere.
Lige siden den nye opdatering har jeg ikke været i stand til at få adgang til spillet, det bliver ved med at fortælle mig, at programmet er holdt op med at reagere på både min telefon og tablet. Jeg har allerede downloadet det igen fire gange, og det bliver ved med at fortælle mig det samme, og det ser ud til, at muligheden for genparring af spil ikke gør noget. Det er ret irriterende, fordi jeg elskede spillet, og nu er det bare virkelig skuffende
Nå, jeg vil bare slette min konto, og ønsker reciterer af hvilken grund. Så vil du gerne vide, hvilke tegn du har slettet. Bare gør det nemt at slette min konto, hvorfor er det så forbandet svært at slette min konto. Lav slet knap...!
05/11/20 Dette er absolut det bedste spil👍 🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉 25/11/21 Stadig det bedste spil!!!
Spild ikke din tid på dette spil.. Jeg har spillet dette spil siden december 2019. Hvis du køber varer i deres butik, og på grund af en fejl i deres system, sviner de spillerne til. Det er et uddøende spil på grund af manglen på opdateringer og og god service, når der opstår et problem. Jeg vil slette dette spil og alle andre KG, da dette ser ud til at være et almindeligt problem med Kings group.
Godt spil, mange ting at lave
Værste support nogensinde, når jeg laver en billet om en fejl/problem i spillet og siger, at jeg vil tale med en person, er 99% af svarene en svarrobot, og alle billetter lukkes automatisk, hvis du ikke svarer tilbage inden for 16 timer fra kl. "understøtter" sidste svar. Når de endelig indrømmer fejl, er de ligeglade med, hvad du har tabt i spillet. Billetsystemet er værst, en billet kan kun følges, når spillet er installeret på, kan ikke spille på flere enheder og følge en billet, hvis du skal geninstallere spillet, er alle billetter væk
Bare en retfærdig bemærkning til alle, der spiller dette spil. For at få succes i dette spil skal du bruge penge. Der er forskellige stater i dette spil for at very *friendly* personte sig til nyere stater, især er det bedre for nye spillere, fordi de er mere opdaterede end de ældre stater
Virkelig god, men ekstremt tidskrævende, og du skal betale for at være en af de gode... ligner meget clash of kings!
googlereader - Annuaire Twitter - Audentia
Det er ok
State of Survival: The Joker Collaboration Стратегије gxe
Super godt spil, kan godt anbefales
Du vil aldrig være i stand til at opnå samme niveau som F2P som en, der betaler. Det er det, der gør spillet fuldstændig uretfærdigt. F2P burde være i stand til at opnå samme niveau som P2P bare ved en langsommere hastighed. Som det står, er det umuligt. Dette gør magtbalancen massivt uretfærdig, og der er ingen beskyttelse for lavere spillere. Dette betyder, at hvis du tilfældigvis vokser dig stor, kan du nemt samle enhver spiller under dig. Udviklerne skal implementere et system, som de gør under svs for at beskytte spillere med lavere hq.
Kan ikke komme videre, da stærkere spillere bliver ved med at kaste sig over dig. Ingen magtbalance. Sletter.
Pixel Survival Game 3 · Exile: Desert Survival RPG · State of Survival: The Joker Collaboration · ⚫️ TEGRA ⚫️ Crafting and Building Survival Shooter
De rettede det meste, men jeg har stadig brug for ting, jeg ville have brugt i migo underground. Jeg havde omkring 22.000, og jeg var ikke i stand til at bruge det, da deres opdatering låste mig ude af spillet i 4 dage
State of Survival: The Joker Collaboration Стратегије kmup